joi, 21 martie 2013

Eleva amenintata cu moartea din cauza bentitei tricolore

Sabina Elena, eleva cu bentiţă tricoloră:

 „Sunt mândră că i-am făcut pe ceilalţi să se simtă mândri că sunt români"

Insemnale tricolorului , ar trebui purtate in fiecare zi de Romani , oriunde s-ar afla !
Tricolorul Romanesc , este mandria si credinta Romanilor !


DEZVĂLUIRILE SABINEI ELENA. 
"Voi continua să port tricolorul"




Sabina Elena, eleva din Covasna care şi-a pus bentiţa tricoloră de Ziua maghiarilor de pretutindeni, a povestit, în cadrul emisiunii "Jocuri de putere" cum s-au desfăşurat evenimentele.

"Nu am plănuit să mi-l pun. Pur şi simplu, în dimineaţa de 15 martie, m-am trezit şi mi l-am pus pe cap. A fost ceva instinctiv. Alţi colegi nu au făcut acelaşi gest", a povestit Sabina.
Eleva a spus că totul a început pe 1 Decembrie, de Ziua României: "Pe 1 decembrie, ca să putem intona imnul României în curtea şcolii, am depus o cerere la direcţiune. După insistenţe, s-a aprobat. După ce l-am intonat în pauza mare, ni s-au adresat cuvinte jignitoare, huiduieli, gesturi obscene din partea secţiilor maghiare. Pe 15 martie, chiar nu am putut să nu am nicio reacţie".

Ce a răspuns SABINA ELENA când a fost întrebată dacă urăşte maghiarii

"Pe 15 martie, am fost atenţionată de o profesoară să nu mai port banderola tricoloră pe cap pentru că este ziua maghiarilor şi să nu îi provoc. Am venit şi luni cu această banderolă tricoloră pe cap. După ore, doamna dirigintă m-a rugat să nu o mai port pe cap pentru că numai despre asta se discută în cancelarie şi problema a fost ridicată la nivel naţional. Am întrbat-o dacă voi primi vreo sancţiune. Mi-a spus că da pentru că am folosit telefonul mobil în incinta şcolii. A doua zi, marţi, am venit cu tricolorul legat la brâu. A venit la mine cu o foarfecă în mână, cred că intenţiona să mi-l taie, dar nu a reuşit pentru că m-am împotrivit. A reuşit să mi-l dezlege şi să plece cu el, fără să îmi adreseze vreun cuvânt. Colegii au fost şocaţi", a spus Sabina.


Vezi și 

  1. Schema de tratament pentru Covid-19

  2. În medie, perioade necesară

  3. dezvoltării unui vaccin este de 12-15 ani ?

  4. Romania traiește , încă ,  din inertia bogățiilor

  5. Scara de valori a societății romanești 

  6. Europa privită din viitor

  7. Hrana vie

  8. Planurile in derulare sunt o munca in progres 

  9. Destinatii uimitoare pe glob

  10. Miracolul japonez- Drum

  11. reconstruit în patru zile

  12. Primarul care nu frură

  13. Duda a pus mâna pe Casa

  14. Regală

  15. Nu poti multiplica bogatia

  16. divizand-o !  

  17. Evolutia Laptop - Cântărea

  18. 5,44 kg

  19. O Nouă Republică

  20. A fi patriot nu e un merit, e o datorie.! 

  21. În vremea monarhiei, Țaranii romani reprezentau 90% 

  22. Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL

  23. Cea mai frumoasă scrisoare de dragoste

  24. Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul

  25. Fii propriul tău nutriționist

  26. Maya ramane o civilizatie misterioasa

  27. Slăbești daca esti motivat

  28. Serbet de ciocolata

  29. Set medical Covid necesar acasă

  30. Medicament retras - folosit în diabet

  31. Brexit-ul - Spaima Europei

  32. Virusul Misterios

  33. Inamicul numărul unu al

  34. acumulatorilor 

  35. Sistemele solare - apă caldă

  36. Economisirea energiei electrice

  37.  Hoțul de cărți

  38. Aparitia starii de insolventa

  39. TRUMP ESTE PRESEDINTE

  40. Microbii din organismul uman

  41. Despre islamizarea Europei. O publicăm integral.   

  42. „Naţiunea este mai importantă ca Libertatea !”

  43. Masca ce omoară virusul    

  44.  O veste de Covid  

  45. Primul an de viaţă - Alocatia pentru copil  

  46. Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea 

  47. Îndulcitorul care scade glicemia


Eleva a spus că va continua să poarte tricolorul: "Mă simt foarte bine pentru că am văzut că atâţia oameni mă susţin şi sunt alături de mine. Sunt mândră că i-am făcut pe ceilalţi să se simtă mândri că sunt români. Voi continua să port tricolorul".
http://www.realitatea.net/dezvaluirile-sabinei-elena-voi-continua-sa-port-tricolorul_1141438.html#ixzz2ndRT1QLP



In cazul fetitei inocente , autoritatile dau dovada de mult zel (ca in vremea lui Ceausescu , cand dulaii erau cranceni cu oamenii) - O echipă a Ministerului Educaţiei va face verificări la Liceul "Korosi Csoma Sandor" din Covasna, după ce o elevă de clasa a IX-a a mers la şcoală, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, cu o bentiţă în culorile tricolorului românesc !
Ura dintre copiii romani si maghiari se datoreaza politicii UDMR vis-avis de Romania !
 Problema mult mai grava este cea a nerespectarii Legii , in cazul arborarii drapelului altui stat pe teritoriul romaniei !
Atunci autoritatile nu au reactionat , ba mai mult Zgonea a spus ca este normal ca toata lumea sa arboreze steagul si nu vede nimic anormal !



Victor Viorel Ponta, nu a aflat de la consilierul personal Frunda Gyorgy (lider al U.D.M.R) că în anul 1939 a apărut la Budapesta cartea „Fără îndurare” scrisă de Dücsö Csaba, unde se precizează că: „Naţia ungară este cea mai splendidă realizare a rasei dominante mongole, care nu cunoaşte decât victoria. „În capitolul „Mărturisirea leventului” autorul scrie următoarele: „Eu nu aştept să vină răzbunarea. Nu aştept ! Voi suprima pe fiecare valah ce-mi iese în cale ! Pe fiecare îl voi suprima ! Nu va fi îndurare. Voi aprinde satele noaptea – satele valahe! Voi trage în sabie toată populaţia, voi otrăvi toate fântânile şi voi ucide până şi copiii în leagăn, în genere, voi distruge acest neam! Nu va fi pentru nimeni nici o milă ! Nici pentru copiii din leagăn, nici pentru mama care va naşte un copil... voi suprima pe fiecare valah şi atunci nu va mai fi în Ardeal decât o singură naţionalitate, cea maghiară, naţiunea, sângele meu ! Voi face inofensivi pe viitori Horea şi Cloşca. Nu va mai fi milă !”



In cazul fetitei inocente , autoritatile dau dovada de mult zel !

Tricolorul Romanesc , este mandria si credinta Romanilor !

Ancheta de proportii in cazul elevei amenintata cu moartea din cauza bentitei tricolore

sabina, bentita tricolora
"O susţinem pe Sabina"
*Incidentul din Covasna a unit fanii echipelor din ţară. Dacă meciul de azi s-ar fi jucat cu suporteri în tribune, românii ar fi afişat mesaje de încurajare pentru fata de 15 ani
Pe 15 martie, cu ocazia Zilei Naţionale a Ungariei, liceul "Korosi Csoma Sandor" din Covasna a devenit centrul atenţiei ziarelor din România. Atunci, Sabina Elena, elevă în clasa a IX-a, s-a afişat la şcoală cu o bentiţă tricoloră, inflamând spiritele printre cadrele didactice maghiare, precum şi printre colegii unguri de clasă. Fata de 15 ani a fost ameninţată cu exmatricularea, bentiţa fiindu-i smulsă de dirigintă cu o foarfecă pentru "instigare şi atitudine nefirească, provocatoare". Câteva ore mai târziu, Sabina primea ameninţări cu moartea pe Facebook din partea maghiarilor, pe acelaşi site de socializare ea postând, conform celor scrise de Ştefan Mako pe blogul Casa jurnalistului, că "urăsc ungurii. Ăsta e adevărul. Îi detest, nu-mi caut scuze. Nu pot descrie, e ceva în mine, o repulsie… Mă irită. Poate e ceva genetic, aşa era şi tatăl meu. Când vezi câte discriminări se fac numai la nivel şcolar, câte nedreptăţi, câte se trec cu vederea la ei, eu una nu pot simţi altceva".
Galeria Stelei a dat semnalul
Situaţia Sabinei i-a unit pe fanii din fotbalul românesc. Cum partida de astăzi de la Budapesta se va juca fără spectatori, liderii galeriilor din Liga I, dar şi din a II-a, au decis ca următoarea etapă să o dedice Sabinei. "Am vorbit şi cu ceilalţi lideri de galerie şi am convenit că trebuie să fim toţi alături de copilul ăla. Nu e posibil să suferi în ţara ta în momentul în care afişezi tricolorul", a declarat Gheorghe Mustaţă, liderul de gelerie al Stelei. Farul Constanţa va urma exemplul echipelor din Liga I, iar pentru partida de pe 13 aprilie, pregăteşte o coregrafie specială de susţinere a Sabinei. Rapid are suspendat terenul etapa următoare, dar Dan Teodorescu, unul dintre liderii galeriei, contactat de ProSport, a declarat următoarele: "Suntem alături de Sabina. Următoarea etapă vom face ceva inedit pentru ea".



O echipă a Ministerului Educaţiei va face verificări la Liceul "Korosi Csoma Sandor" din Covasna, după ce o elevă de clasa a IX-a a mers la şcoală, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, cu o bentiţă în culorile tricolorului românesc, iar apoi a fost ameninţată pe o reţea de socializare.
"În urma situaţiei sesizate la grupul şcolar «Korosi Csoma Sandor» din oraşul Covasna (judeţul Covasna), o echipă a Ministerului Educaţiei Naţionale va verifica evenimentele petrecute în incinta unităţii de învăţământ. Ministerul Educaţiei Naţionale va da publicităţii rezultatele acestei verificări, după ce vor fi parcurse toate procedurile legale", a anunţat instituţia într-un comunicat de presă remis joi agenţiei MEDIAFAX.
Ministerul Educaţiei a subliniat că învăţământul românesc se bazează pe promovarea toleranţei şi a convieţuirii interetnice, pe acceptarea diferenţelor, indiferent de natura acestora, "valori universale care constituie piloni ai demnităţii umane".
Şeful Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Covasna, Keresztely Irma, a cerut un raport conducerii Liceului mixt "Korosi Csoma Sandor" din oraşul Covasna, după ce mai mulţi elevi au mers la şcoală cu accesorii tricolore, de 15 Martie, o elevă purtând şi miercuri bentiţă tricoloră la cursuri.
Potrivit presei, în 15 martie, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, câţiva elevi români din clasa a IX-a au mers la şcoală cu accesorii în culorile tricolorului românesc, iar una dintre eleve, care purta o bentiţă tricoloră şi a cărei fotografie a fost postată pe o reţea de socializare, susţinea că ar fi primit ameninţări.
Şeful ISJ Covasna, Keresztely Irma, declara, miercuri, că o elevă de clasa a IX-a de la Liceul "Korosi Csoma Sandor" din oraşul Covasna, care a mers la şcoală, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, cu o bentiţă în culorile tricolorului românesc, şi-a repetat gestul în cursul zilei de miercuri.
Ea aprecia gestul tinerei drept un "incident copilăresc" şi "un teribilism".
"Trebuie să vedem care sunt motivele comportamentului acestei eleve şi din acest motiv am cerut conducerii liceului să efectueze o analiză şi să finalizeze până mâine (joi - n.r.) la prânz un raport", spunea Keresztely.
La liceu a avut loc miercuri o şedinţă a Consiliului profesoral în cadrul căreia a fost discutată această problemă.
Poliţia Covasna a deschis dosar penal cu autor necunoscut în cazul elevei din oraşul Covasna care a fost ameninţată pe o reţea de socializare după ce a purtat o bentiţă cu tricolorul românesc la şcoală, de 15 Martie, fiind luate măsuri de prevenire a violenţei în zona liceului.
Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Covasna, Diana Lolu, a declarat miercuri corespondentului MEDIAFAX că poliţiştii vor lua măsuri de prevenire a violenţei în zona Liceului "Korosi Csoma Sandor", având în atenţie şi cazul elevei ameninţate după ce a purtat o bentiţă cu tricolorul românesc.
Diana Lolu a explicat că s-a deschis un dosar penal cu autor necunoscut şi poliţiştii caută persoana care a postat pe o reţea de socializare o ameninţare la adresa elevei respective.
Reprezentanţii Consiliului Naţional al Elevilor au susţinut că împotriva elevei din Covasna care a mers la şcoală, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, cu bentiţă tricoloră s-au produs acţiuni de discriminare, anunţând că vor sesiza Ministerul Educaţiei şi Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării pentru a lua măsurile necesare la "asemenea abuzuri".
"Consiliul Naţional al Elevilor condamnă acţiunile de discriminare desfăşurate de elevii şi de cadrele didactice aparţinând minorităţilor naţionale faţă de eleva româncă Sabina Elena din judeţul Covasna, acţiuni care contravin Constituţiei României şi drepturilor fundamentale ale omului", se arată într-un comunicat remis agenţiei MEDIAFAX.
În opinia Consiliului Naţional al Elevilor, "este inadmisibil ca într-un liceu din România o elevă de clasa a IX-a să fie mustrată, jignită, pusă la colţ şi ameninţată de către colegii ei care aparţin unei minorităţi naţionale, profesorul diriginte şi chiar conducerea şcolii pentru faptul că a «îndrăznit» să poarte o banderolă cu tricolorul României".
Reprezentanţii Consiliului Naţional al Elevilor consideră că este jignitor faptul că, pe teritoriul României, cetăţenii români sunt "persecutaţi" pentru că promovează însemnele naţionale garantate de către Constituţie şi de idealurile revoluţiei din 1989.
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/ancheta-de-proportii-in-cazul-elevei-amenintata-cu-moartea-din-cauza-bentitei-tricolore--2747.html


Una dintre elevele românce susţine că a fost ameninţată de colegii maghiari, iar diriginta a vrut să-i taie bentiţa cu foarfecele, iar până la urmă i-a confiscat-o.
Într-un interviu acordat cotidianul.ro, Sabina Elena a precizat că, de 1 decembrie, elevii maghiari au venit cu steaguri şi alte însemne ungureşti şi nimeni nu s-a legat de ei. „Colegii de la secţia maghiară m-au huiduit şi mi-au adresat fel de fel de cuvinte jignitoare. Doamna dirigintă mi-a spus să nu mai port bentiţa, am ascultat-o şi am pus-o la brâu. Apoi, a venit la mine să mi-o ia, mi-a smuls-o, era prea mare agitaţia. Apoi am fost chemată la Direcţiune, mi-au spus că am instigat, că am stricat imaginea şcolii. Le-am spus că, atât timp cât nu am o ţinută obligatorie, pot purta ce vreau”, a declarat Sabina Elena pentru cotidianul.ro.
sursa foto cotidianul.ro
„Jos Sabina ţigan Elena! Moarte, Sabina Elena! Trăiască Ungaria Mare! Ţinutul Secuiesc – libertate! Ardeal, nu România! România ţigania!”, au fost doar câteva dintre jignirile aduse de colegii de etnie maghiară elevei cu bentiţa tricoloră, pe Facebook.
Directoarea adjunctă a liceului, Claudia Vlad, a declarat că, pe 15 martie, elevii români şi unguri s-au jignit reciproc, dar că, din punctul său de vedere, nu este nicio problemă că respectiva elevă a purtat bentiţă tricoloră. „Nu este nicio problemă că fata a purtat acea bentiţă. În data de 15 martie, copiii români şi-au pus tricolorul, iar copiii maghiari şi-au pus cocardă maghiară. În momentul în care au apărut şi unii, şi alţii, au făcut gesturi obscene. Dar fata nu a fost ameninţată”, a declarat Claudia Vlad.
Elevii maghiari au sesizat Consiliul judeţean Covasna, care a început o anchetă la Liceul Korosi Csoma Sandor.
http://www.gandul.info/news/o-eleva-amenintata-si-jignita-de-colegii-unguri-dupa-ce-a-venit-cu-o-bentita-tricolora-la-scoala-jos-sabina-tigan-elena-tinutul-secuiesc-libertate-ardeal-nu-romania-10679532

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu